Spring til indhold

Behandlingsordning til erhverv |

- mindre sygefravær og højere trivsel blandt medarbejderne

Har du oplevet, at sygefraværet stiger i din virksomhed?

Hvis du har, så ved du, at det er en omkostningstung udfordring. Højt sygefravær betyder, at dine medarbejdere ikke kan udføre deres job, og deres kollegaer bliver stressede af den ekstra belastning.

Med en behandlingsordning på virksomheden/arbejdspladsen får medarbejderne adgang til hurtige og effektive behandlinger af arbejdsrelaterede problemer.

Behandlingen er ikke kun aflastning for ømme muskler og stive led, men i endnu højere grad en forebyggende ydelse mod gener som rygproblemer, nakkebesvær, stress, spændingshovedpine og museskader mm.

Derudover har behandlingsordningen også effekt på sygefravær, produktivitet, trivsel og medarbejderloyalitet.

ØNSKER I AT HØRE MERE?

Kontakt os i dag og få et uforpligtende tilbud på hvad Trillium kan gøre for Jeres virksomhed og medarbejdere.

Sådan kan en behandlingsordning finansieres

 

BRUTTOLØNSORDNING

Medarbejderen betaler sine behandlinger over sin bruttoløn. Derved 'sparer' medarbejderen sin skatteprocent, idet afregning sker inden skatten beregnes.

100% VIRKSOMHEDSBETALT

Arbejdsgiveren betaler hele beløbet for behandlingen så medarbejderne får behandlingsordningen omkostningsfrit mod at medarbejderne flekser ud mens de modtager behandlingen.

FÆLLES FINANSIERING

Medarbejderne og virksomheden betaler hver en andel af behandlingen. Udgifter som virksomheden får som følge af en fælles finansieret model er stadigvæk fuldt fradragsberettigede.

KLIPPEKORT

Virksomheden køber et klippekort, som kan bruges af alle virksomhedens medarbejdere til alle Trilliums behandlingstilbud.

Trilliums behandlingsordning er en fleksibel behandlingsordning

tilpasset efter jeres ønsker og behov.

Så nemt er det!

 

FOR VIRKSOMHEDEN:

1. Indledende møde
Der afholdes et indledende møde, hvor vi drøfter jeres behov og ønsker til behandlingsordningen og finansiering.

2. Samarbejdsaftale
Vi indgår og udarbejder en samarbejdsaftale mellem jer som virksomhed og Trillium.dk

3. Planlægning
Introduktion af massageordningen, behandlingsdage og behandlingsrum aftales nærmere.

3. Introduktion
Medarbejderne på virksomheden bliver introduceret til behandlingsordningen. Trillium sørger for udarbejdelse af informationsmateriale mm.

FOR MEDARBEJDERNE:

1. Introduktionsdag eller introduktionsbrev
Trillium kan afholde en introduktionsdag på jeres virksomhed eller vi kan udarbejde et introduktionsbrev til medarbejderne hvor behandlingsordningen introduceres.

2. Tilmelding
Medarbejderne tilmelder sig massageordningen

3. Booking
Medarbejderen modtager en velkomstmail med adgang til vores bookingsystem, hvorefter medarbejderne kan booke tid til behandling.

4. Behandling
Medarbejderen modtager behandling på virksomheden på de planlagte datoer og tidspunkter.

Interesseret?

Kontakt os og lad os få en snak om hvordan Trillium kan hjælpe Jeres virksomhed og medarbejdere.

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse på vores hjemmeside, personliggøre indhold og annoncer, tilbyde funktioner på sociale medier og analysere trafik. Ved at fortsætte med at browse, giver du samtykke til brugen af cookies. For mere information, se venligst vores Cookiepolitik. Du kan til enhver tid administrere dine cookie-præferencer. Se mere
Cookie indstillinger
Accepter
Privacy & Cookie policy
Cookie- og Privatlivspolitik
Cookie navn Aktiv

Cookiepolitik |

Introduktion

Når du besøger vores hjemmeside indsamles der oplysninger om dig, som anvendes til at tilpasse og forbedre vores indhold, hjemmesidens brugervenlighed og annoncernes relevans, i forhold til dine præferencer. Hvis du ikke ønsker, at der indsamles disse oplysninger om dig, bør du slette dine cookies (se vejledning), eller fravælge de cookies du ikke ønsker indsamlet. Nedenfor har vi uddybet, hvilke informationer der indsamles, deres formål og hvilke tredjeparter der har adgang til dem.

Cookies

Hjemmesiden anvender "cookies", som er en tekstfil, der gemmes på din computer, mobil, tablet eller anden enhed du bruger for at du kan tilgå denne hjemmeside. Cookies har til formål at genkende hjemmesiden, huske indstillinger, forbedre brugeroplevelsen, udføre statistik og målrette annoncer. Cookies kan ikke indeholde skadelig kode som f.eks. virus. Det er muligt at slette eller blokere for cookies. Hvis du sletter eller blokerer cookies, vil du kunne opleve at brugeroplevelsen og designet bliver forringet, samt at annoncer bliver mindre relevante for dig og optræder hyppigere. Idet cookies i høj grad anvendes til at sikre brugerfunktionaliteten, kan du desuden risikere, at hjemmesiden ikke fungerer optimalt, samt at der er indhold, du ikke kan få adgang til. Vi gør opmærksom på, at alle hjemmesider på internettet indsamler cookies. Jævnfør den nye datalov om GDPR fra 2018, er det et lovkrav at brugere skal give samtykke til, at hjemmesider må indsamle disse dataoplysninger. Vi bruger cookies til statistik og målrettet markedsføring fra os selv og fra 3. parter. Se hvilke cookies vi benytter her.
Gem indstillinger
Cookie indstillinger